söndag 4 september 2011

Bridesmaids


Igår efter jobbet åkte jag och en vän på bio, eftersom Bridesmaids kostade endast 5,90€. Den var jätterolig! Duktiga skådespelare också. Jag skrattade så jag nästan grät i bilscenen, haha :P Helt klart en film som  jag vill ha på dvd sen senare. Rekommenderas ^^

På kvällen blev det chill med glass och en annan film. Har sovit riktigt bra inatt, så nu ska jag diska, städa wc och sen se om min kära sambo orkar dammsuga idag ;) Det är skönast att städa varje söndag så hinner det aldrig bli riktigt smutsigt, förutom Snowballs katthår då förstås.

Är så sugen på att beställa från lyko.se, de hade Kerastase paket billigt och en massa annat för -70%. Men kanske jag ska vänta på mitt Ellos paket först. Det kan hända att mamma och jag ska hitta på något roligt på lördag när jag är ledig, uppdaterar närmare när det blir säkert :) Ska ta itu med städningen, blir säkert några inlägg idag.

2 kommentarer:

  1. Bridesmaids är så bra, jag brukar vanligtvis inte skratta högt på bio.. MEN, jag kunde inte hålla mig när jag såg denna! :)

    SvaraRadera
  2. Japp, samma här :P Det är sällan man verkligen skrattar så där åt en film :) Perfekt för tjejkvällar ^^

    SvaraRadera