torsdag 8 september 2011

It's thursday

Igår kväll fick jag för mig att fixa en sida till bloggen på facebook. Söker du på Ninozia så hittar du dit :) Ska testa lite och se hur det fungerar. Egentligen bryr jag mig inte om vem som läser min blogg, men jag har inte gjort den så offentligt heller så tänkte testa det. Missa inte min tävling! Kanske ändra reglerna lite om antalet deltagare är för lågt. Kommer sen flera tävlingar där jag lottar ut Avon produkter och en inredningsskylt.

Ska äta lite nudlar och blogga innan jobbet. Ikväll blir det att åka iväg och handla och sen titta på True Talent. Imorgon åker jag efter jobbet till hemstaden, när mamma och jag ska iväg på äventyr på lördag. Avslöjar senare idag vart vi skall åka ^^

Kaffet från Garant var gott, det är väldigt stark i smaken så man behöver inte lägga så mycket. Helt klart prisvärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar