onsdag 15 juni 2011

Stadsbesök & skruvning

Idag har vi varit till stan och inhandlat kläder till min sambo, bra väder till det. Åt också på Waynes idag, kycklingtoast, alltid lika mumsigt och nu kom jag ihåg min värdekupong :) Efteråt blev det en sväng till minimani efter ett balkongset med två stolar och ett bord som inte var så jättedyr men ändå stabilt och bra, som tur var bordet i en låda som man själv skulle skruva ihop, annars skulle det inte haft plats i min bil :P Men det gick! Min sambo var så trött efter idag så han somnade och jag skruvade ihop helt själv och fixada, är väldigt stolt. Tror det var lika bra att han sov, det såg säkert roligt ut och fick flera gånger ändra på något ;) Fint blev det, har tagit före och efter bilder på balkongen så det kommer upp efteråt!

Men först ska jag dricka kaffe och försöka hinna iväg till Zumban ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar