söndag 19 juni 2011

Bröllopsfest

Det har vi varit på igår, därav också bloggen lite lidande. Det var trevligt, ett av de roligaste och finaste jag varit på helt klart. Bruden hade en vän som hade sytt en klänning till henne enligt hennes önskemål och den passade henne perfekt, väldigt fin :) God mat och roligt program ^^ Jag själv har också varit med och hjälpt till med förberedelserna här innan.

Sådär annars idag har vi träffat sambons släktingar som är här från Norge och jag har försökt att fixa makaronisallad med dill, alltså sån som finns på pizzerior :P Jag lyckades rätt så bra, men ska låta den va längre i kylen så den är riktigt kall, då tror jag den blir perfekt. Testade med en dressing vi har hemma så det blev helt bra ^^ Jag stekte kebabstrimlor (pirkka, frysdisken) och bröd så J åt iskender och jag kebab med ris ^^ Riktigt lyckat! God söndagsmat.

Nu ska jag dricka kaffe, städa upp lite och sådant. Imorgon så kommer mitt Avon paket, på förmiddagen kommer de från röda korsets loppis efter soffbordet som varit på balkongen så slipper vi det. På kvällen är jag bjuden på demo också :) På tisdag är det jobbet som gäller igen, sen ledig onsdag och så jobbar jag torsdag. Det lär bli en riktigt bra vecka att starta igång efter semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar