söndag 12 juni 2011

Shopping 12.6


Kakfatet hittade jag på torget för 2€ som jag tänkte ha smycken i. Den var bara att putsa upp lite ^^ Bredvid är en sminkväska med nya saker i: baddpuff och två massage grejjer, 1,50€. På Adam & Eva blev det en bok Diary of an anorexic girl (verklighetsbaserad) 0,50€ samt en Friis & Company väska/större börs 5€.



Kakfatet är mitt favorit fynd idag. Tänkte lägga dit mina finare smycken, men måste verkligen städa i mitt rum först bland alla smycken och sånt. Hittade också en tunika från H&M på torgloppiset men glömde att ta bild på den, den var 2€ ^^

2 kommentarer:

  1. ett kakfat har jag länge sökt mig också, men aldrig hittat nån som skulle vara the perfect one :D

    SvaraRadera
  2. Noup, de är svåra att hitta! Men denna var så fin å silvrig så jag kunde inte låta bli :P

    SvaraRadera