söndag 13 mars 2011

Bloggtorka

Ja det kan man väl säga lite att man har. Ännu till så har vi endast en dator som fungerar i hushållet, så det blir inte att sitta så mycket extra heller. Men det är bara bra, det är längesen det var så här rent, städat och dammfritt här :P Skulle vara med den där macbooken nu. Är så sugen att gå in till itronic och kolla upp lite priser och avbetalningar, men tror jag ska låta bli. Jag önskar verkligen att jag hade ett heltidsjobb just nu, så kunde jag inskaffa en snarast.

Ska snart duscha och göra mig i ordning inför ikväll, det blir Fork på teatern med jobbkompisarna :) Ska bli kul ^^ Själv har jag sett denna acapella grupp på en Avon gala, de är verkligen duktiga. Veckan som kommer är det jobb som gäller, på tisdag är jag ledig så jag ska verkligen njuta av den fullt ut. Sen i slutet av veckan är det Storm dagar i rewell center så då är det fullt upp. Bara jag sku slippa min hosta så skulle jag skulle få börja träna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar