onsdag 9 mars 2011

Back on track

Är äntligen tillbaks igen efter mer än en vecka. På tisdag vaknade jag med hög feber, slem i halsen och hosta. Jag låg ända till lördag och febern åkte bara upp och ner. Som tur fick jag bra medicin i pillerform mot hostan så det blev lättare att sova. På söndag var jag äntligen feberfri men usch vad svag jag var i kroppen. Helt svminfärdig. Som tur har det rätt upp sig så nu känner jag mig nästan som vanligt, bara hostan skulle försvinna. Så under denna vecka har jag fullt upp med arbete 6 dagar i sträck, och timantalet är nästan som om man skulle jobba heltid :) Tur att jag blev friskare denna vecka i alla fall!

Kommer inte att träna förrän jag har hostan helt borta, vågar inte riskera att bli sjuk i en vecka minst igen. Och jag kommer att ta det lugnare fram över också, tror min kropp mår bättre om jag har minst 2 vilodagar i veckan, jag rör mig ändå mycket på jobbet. Längtar efter att få komma igång igen.

Vinnaren i bloggtävlingen blev Cami, Grattis! =) Din present kommer på posten så småningom ^^ Kanske blir en till bloggtävling småningom :) Nu ska jag vila och ta det lugnt, jobb från morgonen imorgon.

1 kommentar:

  1. ojj kul =) sitter i skola npå internet måste kika in här innan jag sticker hem... hade du förresten givi de där bubbelbad??? tack så mycket isåf.. kommer inte ihåg att jag beställde det :P

    SvaraRadera