fredag 18 mars 2011

Snabb update

Storm dagarna pågår för fullt och det märks, massa folk överallt. Men ändå kul :) Jobb imorgon ännu och sen på kvällen blir det att testa en ny restaurang istan. Sen ska jag njuta av två dagar ledigt! På tisdag har jag äntligen frissatid, till hemstaden denna gång. Ska bli färgat och klippt. Min pannlugg är så lång nu, växer som gräs.

Ikväll tänker jag bara ta det lugnt och läsa och slötitta på tv när jag jobbar från morgonen imorgon. Parlamentet kommer i alla fall och Carolina Gynnings bok är svår att lägga ifrån sig samt att nya Elle kom på posten för nån dag sedan, så brist på att göra lär det inte vara :)

Påsksaker börjar finnas i butiken och idag köpte jag chokladägg. Det bästa är ju att alla små söta prydnadskycklingar finns att köpas nu, har ännu inte köpt en enda tipu :D De som känner mig vet vad jag talar om haha :P 

Det betyder också att snart fyller jag år. Jag vet inte när jag har hunnit bli nästan 23? Jag minns när man var i 14 års åldern och önskade att man var över 20 eller något, vad tänkte man då? Tiden går så snabbt, snabbare än vad man tror. Vi ska på kalas på söndag också kom jag på nu, ska bli kul.

Tänkte bara önska alla läsare trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar