söndag 20 mars 2011

The saturday

Ja alltså som jag skrev i förra inlägget så var restaurangen ny för mig, inte ny istan. Det blev Bacchus och vilken upplevelse! Helt över mina förväntningar, mysigt och lyxigt mot Gustav Wasa restaurangen. Jag åt detta:


Gravad sik och lax roulad

Pepparbiff Bacchus

Vanilj-yogurth glass, maräng och chokladsås

Allt var jättegott! Speciellt pepparbiffen var riktigt perfekt. Vill gärna åka dit igen. Efteråt blev det utgång och lite dans, var så trött i fötterna efter att ha jobbat på dagen så kom inte hem så sent. Men kul var det :)

Ska snart göra mig i ordning för att fara iväg på kalas där vi blir bjudna på mat också idag. Tvättmaskinen är i full gång och skulle verkligen behöva hinna städa snart här, men knappast idag. Söndag är till för att ta det lugnt också, eller hur? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar