måndag 23 november 2015

Ny vecka



Tänk vad snö ute kan göra, direkt ljusare och behagligare. Känner mig taggad denna måndag morgon, håller på och sköter Avon ärenden och mejl och blir så glad över alla som har läst mitt förra inlägg om min make up och outfit och kommentera på sociala medier och Anna-Lenas spot on lista The best of Galan 2015 där jag nämndes med kvällens coolaste hår. TACK! 

Ikväll åker jag till Seinäjoki på Teamledar skolning. Behändigt med Onnibus. Ska städa upp lite här och gå igenom lite allt möjligt. På bilden ser ni en del vad jag kommer att ha med mig inkommande lördag på Julmarknade i Nykarleby, vid Stjärnhallen. Där hittar ni mig och min kollega med Avon - vi kommer att ha lotteri och sälja produkter på plats. Kom gärna och säg hej :D

Ha en toppen måndag alla läsare!

3 kommentarer:

  1. Vi syns i Nykaabi då! :) Jag tänkte försöka hinna med en sväng till julmarknaden på lördag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj det kom 2 ggr :D Ja men så trevligt! Verkar vara mycket folk på gång, en bra idé att sälja bort massor från mitt lager ^^

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera