söndag 8 november 2015

Helgen & Avon visning - platser finns kvar :)


I fredags så var jag på Avon möte och planerade in kommande evenemang och hade riktigt trevligt. Sen åkte jag med mamma till Kokkola och när jag åkte hem sent igen hade jag vinterdäcken fått fixat. Mycket bra dag och miljöombyte var just det jag behövde då.

På lördagen träffade jag Johanna, vi åt lunch på Spices och sen blev det Combo. Vi har träffats i samband med bloggen och Avon, ett roligt sätt att träffa nya människor på :) Jag har äntligen fått bord där efter att ha stått en tid i kö och har sålt riktigt bra. Gick under lördagen igenom vår skrubb med saker och har hittat en del att sälja. 

Såg ni på Så mycket bättre i helgen? Lisa Nilssons tolkning tyckte jag helt klart att var bäst. Idag har jag fört mera saker till loppisbordet och varit och träffat lite folk på farsdagen. Packar just nu och går igenom lite saker, imorgon åker jag till hemstaden för att på tisdag morgon ta tåget till Lappo. Kommer att reprsentera Avon på ett evenemang, kommer att bli riktigt roligt att vara på en annan ort denna gång. Sen har jag själv visning hemma 15.11 och 17.11 - Det finns ännu platser kvar ifall någon bloggläsare är intresserad :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar