måndag 16 november 2015

Gala vecka


Äntligen är Gala veckan här! Helgen gick i ett huj, fredagen började jag fixa inför visningen och kollade på Idol, lördagen fortsatte jag med storstädningen och avslutade kvällen med goda ostar och att kolla på Så mycket bättre. Igår hade jag Avon visning hemma, idag ska jag iväg till hemstaden och hålla visning och sedan imorgon hemma igen. Full rulle, jag har också varit på en intervjuv ren idag som gick bra och troligen ska träffas igen på torsdag. Håller tummarna!

Är er Gala outfit klar? Här är det mesta färdigt, jag ska imorgon pröva klänningen igen och fundera vad jag ska ha till, om jag måste kolla på någon bh ännu och så ska jag hitta passande skor. Allt borde hittas hemma :D Smycken är införskaffat för ett tag sedan. Med håret kommer det att ske en förändring - på fredag. Så jag kommer inte att ha samma färg som jag har nu på Galan - det får bli en suprise ^^ Längtar redan! Kommer ni på Galan, kom gärna och säg hej - alltid roligt att träffa nya människor och läsare irl. My Beauty Collection kommer att fortsätta här på bloggen från och med nästa vecka med ansiktsprodukter - ansiktsmasker, skrubbar m.m.

Ha en trevlig måndag alla läsare! Här lyssnas det mycket på Adele.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar