onsdag 25 november 2015

G A L A N - 2 0 1 5


Här kommer ytterligare bilder från Galan, om ni vill se min outfit och make up hittar ni det i inlägget här. Min sambo körde mig till Galan, jag anlände själv. Tycker om att träffa nya människor och började gensast mingla. Träffade både bekanta och nya bloggare. Fina Goodie bag påsarna stod fram där vi bland annat fick en jättefin termosmugg, var så glad jag fick den i färgen guld.


Det var så härligt att se alla fina outfits och hur fint det passade med Galan just i detta utrymme.  Det var verkligen en Gala, som blev över förväntan. Jag har inte varit in i denna del av Stadshuset, så vackert det var. 


Träffade Sara också i minglet, som hade en jättefin outfit! Jag hade inte på mig kavajen så länge till, det blev verkligen varmt. På min skylt står det i stil med I love my blog eller något? :D Efteråt blev det sedan att åka limousin till Plan B på efterfest. Trevligt att umgås med Maria


Det blev inte så många bilder när jag hade endast telefonen, men ni hittar garanterat i Finlandssvenska Bloggare gruppen en hel del inlägg om Galan. Roligt var det och jag kommer gärna nästa år igen! :D Jag hade också svårt att känna igen vissa ansikten, medan några kom jag fram till efter ett tag vem som hörde till vilken blogg.

Var ni på Galan? Såg ni mig? :) Här på Vasabladet hittar ni jag och Fina Christina på ett foto från minglet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar