söndag 2 april 2017

Den tog slut! - Mars


LÄNKAR TILL MIN AVON WEBSHOP

Då var det dags för tomma produkter igen. Det blev 16 stycken denna gång och har gått igenom mitt "lager" ordentligt också. Har  Här finns empties mars från 2015 och 2016.

Avon Nutra Effects Micellar vatten - Mitt favorit micellar vatten. Har ännu inte hittat någon som slår denna. Perfekt ha med på resan. Kommer att köpa den igen. 

Avon Luxe Fabulous primer - En favorit från Avon som gör att sminket håller sig bra under dagen och inte blir så glansigt. Går snabbt in i huden vilket jag gillar om jag har bråttom. Kommer att köpa den igen.

La Roche-Posay Micellar vatten - Denna köpte jag när jag skulle på resa, perfekt sätt att pröva nya produkter. Denna var riktigt bra! Kommer troligen inte köpa igen på grund av priset och Avons är bättre.

Faith in nature cleansing wipes - Helt bra, tog dock inte bort tyngre make up. Doftade friskt och servetterna torkade inte ut efter att förpackningen öppnats. Kommer inte att köpa igen.


Avon Care Rich moisture family lotion - Denna har jag använt som body lotion och handkräm, går snabbt in i huden. En favorit med behändig pump. Kommer troligen att köpa den igen. 

Avon Senses Indulgence dushgel - Krämig och härlig, passar bra till handtvål också om man inte är känslig. Kommer att köpa den igen om den finns, såg den inte i denna katalog. 

Avon Rose Bouquet bubble bath - Denna har använts som handtvål hos oss. Söt förpackning och god doft :) Kan tänka mig att köpa den igen. 

Avon Sweet Vanilla bubble bath - Vid julen fanns denna för 1€ om jag minns rätt på erbjudande. Jag älskar vanilj och vi har använt den som handtvål. Helt okej vaniljdoft. Kommer inte att köpa den igen.


Mac Select Sheer pressed puder - NC5 - Ett lättare puder som har passar bra om jag har haft en mera täckande foundation. Kommer kanske köpa igen, vill testa andra från Macs sortiment. 

Loreal Nude BB powder light - Denna hittade jag i botten av en sminkväska och luktar konstigt, minns inte när jag köpt den så den vågar jag inte använda. Har använt några gånger men tycker jag minns att den inte passade ihop med någon foundation? Kommer inte att köpa den igen. Ett plus för den ljusa färgen.

Kicks pressed powder - transculent - Denna funkade inte alls för mig men använde slut den ändå. En av de sämre jag testat. Väldigt synd, gillar annars Kicks egna märke. Kommer inte att köpa den igen. 

Maybelline Mega Plush Volyme Express - Köpte denna i höstas på Sverige resan på rea. Den var dålig. Den gav ingen volym eller svärta. Syntes knappt att man hade mascara. Som om man "pajade" fransarna mera haha :D Kommer inte köpa igen, kanske den inte ens finns i sortimentet? 

Loreal Volume Million Lashes fatale - Jag bestämde mig för att ge denna en chans, när So Cotoure är min favorit mascara som jag alltid har hemma och har passat bäst för mina långa fransar. Jag vill ha volym, svärta, separation och gärna så att den lätt går att bygga upp. Denna var bra, men inte bättre än min favorit. Torrare i konsistensen också. Men helt klart godkänd. Kommer inte att köpa den igen.

Avon Colortrend Boost it! mascara - Colortrend har flera mascaror som är bra. Denna är en riktigt bra vardagsmascara. Gillade gummiborsten. Kommer kanske att köpa den igen. Stort plus för priset och denna finns också i vattenfast variant

Avon Luxe Shine Brilliance läppstift - shiny rouge - Detta läppstift ger mycket färg, skimmer och glans. Jag har redan köpt ett nytt i en annan färg. Känns silkig och lyxig på läpparna. Tummen upp för snygga förpackningen. 

Essence Liquid Lipstick - 01 colour party - Ett mystiskt liquid lipstick. Gillade det inte och nu luktar det skumt. Blir konstigt på läpparna. Torkar inte heller och är klibbigt. Kommer inte att köpa den igen.

Har ni testat någon av produkterna ovan? :) Tips på mascara till långa fransar som ger volym och separerar bra? Too Faced ligger bl.a på önskelistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar