onsdag 5 april 2017

Birthday is coming + wishlist


Imorgon är det min och Snowballs födelsedag! Det är mycket som sker på jobbet denna vecka så har passat på att fixa klart lite varje dag inför helgen. På måndagen var jag och handlade och beställde tårta, ville ha rosa tema i år. Blir inte stort firande men med de närmaste vännerna på lördag och familjen på söndag :) Jag, mamma och morbror fyller nära så då passar det att fira flera på en gång.


Visste ni att Snowball fyller år på samma dag? Hon blir 10 år! Typ 62 år i människor haha. Vi var nog meant to be när hon föddes 6 april. Sötbönan. Jag önskar mig inte något speciellt, men tänkte ändå göra en liten wishlist i Polyvore, det var så längesen jag gjorde det. Älskade göra kollage i dessa när jag började blogga.


Just nu är jag extra nyfiken på Buxom ögonskuggorna, detta märke har nyss kommit in till Kicks. HM's egna sminkmärke har jag inte hunnit testa så mycket av, det vore intressant. Min drömparfym just nu är denna från Michael Kors, minns ej namnet men finns på Kicks. Kinder älskar jag och grät nästan när jag såg detta ägg, finns nog inte här :( Men vanliga kinderägg är super :D Tipu-tiden är här nu så jag tycker att kycklingar och ankor är söta. Haha :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar