söndag 30 april 2017

Den tog slut! - April


Då var det igen dags för ett empties inlägg. Denna gång blev det 11 produkter som tog slut. Det är verkligen roligt att se vad som verkligen används också. Låt oss börja och länka gärna till ditt empties inlägg i kommentarsfältet, alltid lika roligt att läsa om andras :)

Avon Lily of the valley badskum - Älskar liljekonvalj. Denna har använts som handtvål. Kommer att köpa den igen

Smashbox Photo Finish primer water - Denna har jag främst använt som setting spray och sminket har verkligen hållit sig bra! Positivt överraskad. Sminket sitter bra och ser fräsch ut. Minns ej priset, finns på Kicks. Kan tänka mig att köpa den igen.

Avon Care gentle moisture handkräm - Jag gillar Avons handkrämer, denna var också bra. Gillar dock andra bättre från Care serien.

Lumene Gentle eye make up remover - Denna fick jag av Mima som gåva :) Först kändes det lite mystiskt med själva formulan, den är mera som en gel. Men efter ett tag gillade jag den! Passar bäst när man har lättare ögon make up. Kan tänka mig att köpa den igen.

Dermosil Shower Gel red orange - Bra förpackning att ha med sig. Helt okej. Gillar minisar, kan tänka mig köpa sån igen men ej större förpackning.

Dermosil Showcer Gel vitamin e - Samma som ovan, gillade dock denna mera.


Mac Studio Fix powder plus foundation - Denna produkt måste jag alltid ha hemma. Skrivit mer om den här. Har redan en ny i användning. Mitt favoritpuder som funkar att använda som sådan utan foundation under och även på foundation. Kommer att spara förpackningen till back to mac.

Loreal So Couture mascaran - Min favorit mascara, har inte ännu hittat någon som är bättre än denna. Kommer att köpa om och om igen.

Elizabeth Arden grand entrance mascara - Gillade den inte så mycket sist och slutligen. Kommer inte att köpa full storlek. Känder för klumpig på något sätt.

Isadora build up mascara extra volume - Jag är osäker om jag har testat denna i fullstorlek. Riktigt dålig, en av de sämsta mascarana jag testat och förr torr. Kommer inte köpa igen.

Mac Pro Longwear concealer - En av mina favorit concealers, har skrivit mer om den här. Har redan en ny i lager. Gillar att variera mellan denna och en lättare concealer. Ett minus för förpackningen dock.

Har ni testat nån av produkterna ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar