onsdag 28 december 2016

Julen del 1


Här har det ekat tomt igen, orsaken har varit julfirande samt jobb. Rean började två dagar innan jul och har fortsatt nu efteråt så det har verkligen varit full rulle. Tänkte visa bilder från julen, det får bli i flera inlägg så det inte blir alla foton i ett :D Den 23 jobbade jag och efter att jag kom hem så bokade vi bastu när det fanns ledigt. Invigde min nya morgonrock jag köpte och kände mig som Snowball :D

På julafton åkte vi hem till mina föräldrar. Snowis var med, oftast när vi kommer dit så brukar hon gömma sig under sängen och knappt visa sig. Det finns en annan katt där också. Men nu har ju Snowis blivit äldre, sötare och extra "pjaso" så hon var nästan framme hela tiden. Sötbönan :D Här vaktar hon köket.

Åt gott, fick så fina klappar och tog det lugnt. Började på kvällen lästa onda boken som jag fick i julklapp. Så avslappnande det kan vara att läsa en bok. På juldagen blev det firande hos sambons familj. Har fått så fina julklappar i år av både sambon, familjen och vännerna. TACK! Jag har fotat julklapparna så de kommer i ett skilt inlägg.


Imorgon är jag ledig så ska själv gå lite mera på mellandagsrean. Sen bara njuta och säkert städa lite hemma vartefter. Vad fick ni i julklapp? Har ni fyndat nåt på rean? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar