söndag 11 december 2016

De senaste 11 dagarna


Jag på jobbet :)
Det är 11(!) dagar sen jag bloggade senast. Årets mest intensiva tid är nu förbi och nu börjar det äntligen bli mera rutiner. För det första så har jag haft så roligt på mitt nya jobb med mina kollegor! Så härligt att få vara med att bygga upp butiken och sen få jobba med det som man verkligen vill :)

Några Avon paket :D
Förutom jobb och öppningsvecka så har jag haft 2 Avon visningar och varit med på Julmarknaden i Botnia Hallen med Avon. Jag hade satsat extra mycket på Avon julkampanjen och kom på plats 2(!) försäljning i vårt område och top 20 i hela Finland i förra kampanjen. Wohoo! Så när jag inte jobbat så har jag hämtat typ 6-7 paket, packat och leverat till kunder. Imorgon beställer jag sista gången innan jul från den andra julkatalogen (länk till min Avon webshop) så då blir det lite lugnare.

Delivery!

Har också fått julpyntat lite, älskar allt som lyser i mörkret. Igår fixade jag sista julklappen och skrev julkort. Mamma var hit en dag så vi gick på stan och då hittade jag bl.a. en marmor vaxduk. Blev så bra i vardagsrummet på köksbordet. Så skönt att klapparna är fixade, kommer att jobba en del nu innan julafton. Bara jag får mera rutiner så får bloggen börja prioteras igen :) En tävling kommer snart i alla fall, så håll utkik! Börjar ni ha alla julklappar klara? :) 



1 kommentar: