lördag 29 oktober 2016

New in: Magix HD finish powder & Holly watch


AVON - LÄNKAR TILL WEBSHOP

I mitt senaste Avon paket beställde jag två produkter till mig själv. Den ena är bekant för mig från förut - klockan Holly. Denna kom för några år sen, har varit min favoritklocka och den som fått mest efterfrågan av alla Avon smycken jag bärt under åren. Äntligen är den tillbaka! Bilden gör den inte rättvisa, den är riktigt glansig och stenarna runt är så sparkly.

En riktigt blingbling klocka - just så vill jag ha mina silvriga smycken :D Avons smycken är också helt nickelfria och de har hållit färgen så bra. Holly klockan finns tyvärr inte just nu i katalogen, men kommer i en av julkatalogerna. Kommer att länka till den senare :)


När man har kundnummer hos Avon så får man köpa demoprodukter, som man kan bekanta sig med i förväg innan den kommer till försäljning. Detta är jag riktigt nyfiken på - Magix HD finish powder som är ett transparent puder. Jag gillar verkligen HD pudret från NYX, så ska bli roligt att testa denna och jämföra den.

Här hittar ni min webshop. Vad har ni testat för transparenta puder/HD puder? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar