måndag 12 september 2016

Ninozia testar: Revlon mascara och läppglans



BLOGGSAMARBETE MED ELEVEN.FI

INNEHÅLLER ADLINKS

I slutet av augusti så fick jag ett paket från eleven med två produkter från Revlon. En lite mera soligare dag passade jag på att pröva dessa samt ta före och efter bilder, så ni får se skillnaden. 

På bilderna nedan är före mascaran och läppglanset, Jag har lagt basen och läpp penna. Jag har rätt så långa fransar men de behöver ordentligt med böj och en bra mascara så de hålls böjda hela dagen. 

Här nedan är resultatet efteråt. Läppglanset känns behagligt och blir naturligt, men mascaran! Den var helt över förväntan! Jag vill ha mycket mascara, denna var lätt att jobba med, höll hela dagen och vilket böj. Gillade den speciella borsten. Jag har definitivt fått en ny favorit :)

Mascaran heter Revlon Ultimate all-in-one och läppglanset Revlon Ultra HD lip laquer i färgen petalite. 



Efter att ha fotat bilderna avslutade jag sminkningen med Avon setting spray. Höll sig bra hela dagen. Läppglanset höll inte lika bra som mascaran men det gör inte mig något. Har ni någon favoritprodukt från Revlon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar