söndag 11 september 2016

Helgen & Pusheen byxor



Så var helgen förbi. Fredagen började i gott sällskap med Johanna, som jag lärt känna via bloggen och Avon :) Det härliga med att blogga och Avon är att man har fått nya vänner! Vi gick lite i butiker och blev så glad att de äntligen fått påfyllning av Pusheen byxorna på hm i min storlek. Min favorit katt på messenger. Visst fina? Hittade också två par örhängen och ett halsband på Cubus för 1,50€ tillsammans, vilka fynd. På kvällen blev det Partylite visning.

Lördagen blev det begravning. En fin sådan, mycket känslor. Jag har blivit så känslig de senaste åren, på gott och ont. Jag grät för flera saker samtidigt. Minns ej när jag senast lagt mig klockan 11 en lördag kväll, så slut var man. Söndagen började med att städa i vår storskrubb sen iväg och träffa släktingar från sambons sida. En ritkigt bra söndag. Ska lägga in en Avon beställning nu och sen planera in kommande vecka. På tisdag har jag äntligen frissatid! Ska bli skönt.

Vad har ni gjort i helgen? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar