tisdag 14 juli 2015

Den tog slut! - Juni


Bättre sent än aldrig eller hur? :D Äntligen dags för detta inlägg!

Lóreal preference conditioner - Detta är ett vårdande balsam som kom med i förpackningen när jag har färgat utväxten från preference serien. Jag har länge färgat utväxten med Lóreals men nu återgått till Avons hårfärg som jag tycker att håller bättre och ger en finare färg. Så om jag köper preference igen så kommer denna med. Tycker den är riktigt bra och ger fin glans.

Loreal Sublime fresh cleansing wipes - En av de sämre jag testat. Torkade snabbt också så det var inte så bra förpackning. Kommer inte att köpa igen.

Santé läppomada - Detta är ett ekologiskt läppomada som jag köpte på Prisma någon gång i tiden. Dock känns det inte riktigt så återfuktande som jag vill att den ska kännas utan mera lite torr. Kommer kanske att köpa den igen.

Sunsilk heat protecting spray - Detta är ett helt bra värmeskydd som finns i dagligvaruhandeln. Föredrar dock Avos. Gillar flaskan och doften :) Kommer kanske att köpa igen.

Lumene Volumizing mascara - Denna har jag fått i present. Bra vardagsmascara, lätt att applicera och ger snygg svärta. Kan tänka mig att köpa den på erbjudande.

Gunry nagellacksborttagning - Fungerar bra men har så stark doft och torkar ut min naglar och händer. Köpte den i Sverige någon gång för att jag just då behövde en sån produkt snabbt. Kommer inte att köpa igen.

Avon nail experts nagellacksborttagning - Denna gillar jag. Den är acetonfri, tar bra bort och känns vårdande. Doftar inte heller starkt. Kommer att köpa denna igen.

Eucerin In-Shower body lotion - Denna typ av produkt dyker upp överallt på marknaden och snart även hos Avon. Denna fick jag med i en livbox och jag tycker faktiskt om den. Väldigt behändig om man har bråttomt ;) Kommer definitivt att köpa denna typ av produkt igen men kanske inte av detta märke.

Avon super extendend winged out mascara - Mina fransar blir riktigt fina med denna. Det är en fiber mascara så den "förlänger" på egna fransar. Lätt att applicera och speciellt om man har bråttomt så får jag lätt med denna. Gummiborste i passlig storlek. Kommer definitivt att köpa den igen!

Har ni testat nån av produkterna? Har ni någon favorit? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar