söndag 26 juli 2015

Buzzning: Hermesetas Stevia


Jag fick ett paket från Buzzador som innehöll 3 olika Stevia produkter. Tabletterna har jag testat en gång i kaffe (har inte socker vanligtvis i, bara ibland) och crystal som syns på bilden har jag testat röra om i jordgubbar med.

Som Buzzador så har man möjlighet att pröva olika produkter och sedan säga sin åsikt om den. Intresserad? Bli en Buzzador du också =) Det är gratis och man bestämmer själv vilka kampanjer man vill ta del av.

Jag tänkte pröva göra kokosbollar någon dag, för att se om man där märker mera skillnad på smaken. Gör jag ett recept med t.ex. 1 dl socker så ska man ha 0,5 dl, så hälften mindre. Hermesetas produkter borde finnas i större matbutiker. Jag hade hoppats på att komma med i en annan kampanj där det var kex från Marabou men det blev denna nu istället. Längesen jag sluppit med en kampanj som man faktiskt ville.

Men alltid kul med nya saker att pröva på när det ändå är gratis :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar