fredag 16 januari 2015

Hej Fredag!


Underbara fredag :) Jag har städat idag och håller på och tvättar. I onsdags blev det en 7 km promenad i det vackra vädret och en sväng till Suvi loppis. Igår var jag till hemstaden på lite ärenden och leveranser. Hann en sväng via Erkin Halli också så hittade äntligen en förvaringshylla på hjul med korgar till badrummet och den söta växten som syns på bilden. Det är inte en äkta grönväxt :P Väldigt fin. Idag var jag till stan och fick justerat armbandet till min kära Avon klocka så nu passar den. Emma S moisturing mist har jag nu testat för första gången, jag har verkligen torr och känslig hud nu när det är vinter. Sen är denna bra att spraya om man sitter vid datorn och framför skärmar. När huden behöver lite extra fukt :) Det har blivit mycket mindre sittande vid datorn nu så därav lite tyst här på bloggen.

I helgen kommer sambons syster + pojkvän på besök, sambon ska klippas så jag ska passa på och få topparna klippt och utväxten färgad. Och luggen, den ska klippas, har haft åt sidan rätt så länge nu när den blivit så lång. Tror det var senast i höstast som jag hade kort lugg? Ska bli nice. På tisdag ska jag på intervjuv, hoppas jag hör något från andra stället jag sökt också. Tänkte annars passa på att gå förbi i kommande vecka. Jag skulle så vilja jobba i den butiken :D

Nu ska jag njuta av att det är fredag ^^ På söndag ska jag lägga in Avon beställning, ifall det är några kunder som läser detta :) Ha en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar