måndag 12 januari 2015

It's all about Snowball

Hej alla läsare! Hoppas ni har haft en riktigt bra start på det nya året så här långt. Jag har suttit mindre vid datorn och ätit bättre, det förstämnda märks verkligen här på bloggen. Nu blir det mera effektivt vid datorn när jag väl sitter här. Har inte bloggen som ett måste direkt, utan bloggar hur och när jag tycker. För att detta är min blogg. Jag gillar inte att skriva långa inlägg från mobilen heller så då blir det mera bilder istället :) Glöm inte att följa mig på Instagram, Ninozia där uppdateras det lite oftare än här. Men nog om det! 

Snowball är ju den sötaste i vårt hem så här kommer lite update om vad hon har gjort de senaste dagarna :D


Pallen som hör till sminkbordet har blivit en ny favoritplats!


På ett fb-loppis hittade jag ett klösträd för 20€. Tänkte att man kan lägga det bredvid så får hon ett nytt ställe :) Den lilla som vi har haft bredvid har varit utslitet. Den var lite högre när jag köpte den, men vi tog bort en våning som var lite ranglig, när det var "sneda" pinnar. Hennes favoritsovplats fick flytta dit så hon trivs verkligen nu :)


MORJENS! Välkommen till mitt hem :)

Bilderna nedan är från idag:


Godmorgon!


*Ignore* :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar