torsdag 18 september 2014

Snowballs nya plats

Godmorgon. Sakta men säkert börjar flunssan bli bättre. Igår var första gången på länge jag kände att jag hade lite energi, idag känns det ännu bättre :) Jag har knappt orkat sitta vid dator något extra när man har varit sjuk. 

För en tid sen så tog jag och fixade om denna pall som jag har haft i över 10 år nu och inte passar in nånstans. Det var bara att ta bort tyget, vända den och klippa ett hål. Sen har jag lagt en ny dyna inne. Klart! Snowballs nya favoritplats :P Den är lite sned men får klippa till den jämnare. Sen är fotot taget från sidan.

Igår var jag också och prövade en jacka på Cubus. Det var tydligen en nyare modell, för den satt inte alls lika bra nu :( Synd att det ska vara så svårt att hitta en snygg läder eller konstläderjacka som inte är kort i modellen. Kanske det dyker upp nån senare i höst? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar