tisdag 2 september 2014

Dalahäst

Har haft en riktigt bra dag. Började med att mysa och leka med Snowball, sen iväg till stan för att köpa lite saker till sambon som han behöver. Gick förbi Clas Ohlson och hittade disktrasor med dalahästar på. Kunde inte motstå när det var två i en förpackning ^^ De hade fått int mycket nytt och jag tror äntligen att vi har hittat en lampa till problemstället i vardagsrummet. Får se lite längre fram hur det blir.

Ikväll har jag lagat korvsås, varit på loppis och fyllt på bordet och kom hem med liiite igen. Jag såg att det var nån som plockade upp till ett nytt bord så jag hittade två tröjjor för 3€/st. Den randiga är lite tjockare, jag har dåligt med varmare tröjjor. Fågelburen var 1€ och jag tyckte den va så söt :P 

Snart blir det kaffetime i gott sällskap, inte så mycket mer planerat idag. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar