tisdag 4 oktober 2011

Snork

Jag är jättetrött idag, har haft lite tidigare morgnar än vanligt och så kommer det att vara flera dagar denna vecka. Det känns som om man hinner med mycket mera, dock är jag otroligt seg sen på kvällen. Men det är väl så det ska vara ibland :)

Mitt Avon paket kom ju igår också, såklart var den nyare katalogen ännu bättre än vad jag hade förväntat! Det kommer äntligen en värmeskyddande produkt som man kan spraya i håret innan man plattar eller fönar. Tillsvidare har jag använt Tresemmés produkt i reseförpackning. Men detta kommer först sen i slutet av månaden, men tänkte jag kan väl avslöja något nytt iaf ;) Ni vet var ni hörde det först ;)

Hade helt glömt bort att jag hade köpt en produkt som vi konsulenter fick möjlighet att skaffa för nästan ingenting och den ser verkligen super ut. Det är hårfön från Philips, priser från 30€ uppåt. Tar den i bruk när min nuvarande börjar ge med sig. Har haft den ett par år nu ändå ^^

Sen kom mitt paket från Ellos och Coolshop idag, inte mycket klappar att fixa kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar