torsdag 6 oktober 2011

Dagens shopping 6.10


En ny fleecefilt för 5€ från loppis, de är bäst hos oss när inte katthåret fastnar lika lätt. Snowball vill alltid vara där om man har den på sig. På bilden är hon dock på fel plats ;)


Bästa fyndet idag på Röda Korsets loppis - Vila kappa 18€. Ny och följer perfekt efter kroppen. Den sitter bättre än den röda jag köpte för ett tag sen! Love it.


På Suvi loppis hittade jag denna fina tunika från Topshop för ynka 2€.


På samma bord fanns också en basic tröja från H&M, 3€.


På loppis hittade jag också Ebba von Sydows bok Ebbas stil för 6€. Blev en sväng via Gina Tricot så hade de äntligen fått in tejpborstarna (bästa av den typen jag provat, bra när man har katt) och det blev även ett par uggleörhängen som jag kikat på tidigare men nu var halva priset :)

Sen åkte vi iväg till Minimani och handlade mat. Har haft en riktigt bra dag med underbara mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar