tisdag 11 oktober 2011

Sleepyhead

Jag vaknade imorse av ett samtal, tog emot en Avon beställning. Konstigt nog var jag helt säker på att det var söndag! Säkert bara för att jag var ledig idag. Som tur kom jag fram till det senare att det inte var det :P

Fick städat mitt klädskåp igår så har fem-sex plagg som ska upp på syrransgarderob. Tog även itu med ett par Acne jeans som har varit för långa och sydde upp dem, är riktigt nöjd ^^ Det är ett loppisfynd för 20€ som var nya, som hade kostat 120€. De sitter väldigt bra på, ska någon gång gå till Carlings och pröva de nya modellerna om de också sitter bra på. Synd bara att de är så dyra, lönar sig att hitta second hand eller på en bra rea.

Köpte annars ett nytt te från Lipton, som smakar väldigt gott! Det är rooibos te som har kryddats med ingefära, kardemumma och kanel. Doftar ljuvligt och juligt :)

African Rooibos från Lipton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar