tisdag 12 september 2017

Brand Collection: The Balm


Detta blir ett kort inlägg - jag äger nämligen endast en produkt från The Balm. Highlighern Mary Lou Manizer. Den här var min första highlighter tror jag, åtminstone den första jag minns jag gillade. Köpte den i juni ifjol från Cocopanda, minns jag väntade länge på att den skulle vara nedsatt. Sen slog jag till!

Den här highlightern är verkligen en favorit i min samling. Den passar till vardags och fest, ger snyggt glow och ger det lilla extra. Flera som frågat vad jag har för highlighter. Finns inget dåligt att säga om den här, så här mycket har jag använt sedan juni 2016:


Tro det eller ej så har jag ännu inte hunnit testa andra produkter från The Balm - men är riktigt nyfiken på någon av deras ögonskuggspaletter. Söker du en bra highlighter som är värd sitt pris så kan jag varmt rekommendera denna. Har ni någon favorit från The Balm? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar