måndag 18 september 2017

Bearel shopping


Jag har länge varit nyfiken på märket Mizon och hemsidan Bearel. Av Mima fick jag för ett tag sen ett prov på snail repair intensive ampoule och huden kändes så härlig efteråt. Har också fått en sheet mask från Holika Holika som jag gillade mycket och det märket finns också på sidan. Köpte även en kräm från Mizon.

När jag kollar på skönhetsprodukter på mindre webshopar så brukar jag gå igenom alla produkter som verkar intressant, läsa recensioner och sen bestämma mig. Catlady som jag är så kunde jag inte låta bli denna sheet mask och den andra lilla söta kattförpackning är ett puder. I paketet fick jag också med 3 prover. Snabb leverans var det också. Ni hittar hemsidan här.


När någon av mina nuvarande krämer tar slut kommer jag att börja med Mizon serien. Har ni testat K-Beauty produkter? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar