torsdag 6 oktober 2016

Spakväll med arkmask


BUZZADOR

För en tid sedan fick jag dessa Garnier arkmasker från Buzzador. Som Buzzador så får man pröva produkter gratis i utbyte mot recension, vilket jag tycker att är super. Speciellt när man gillar att pröva nya produkter som är anpassde enligt intressen, livssituation etc. Jag slapp med i en till kampanj nu också, så snart kommer en till recension :). Att vara buzzador kostar inget och är du intresserad av att komma med så kan du skriva din mail i kommentaren så värvar jag dig på direkten. Sen är det bara att anmääla sig till kampanjer man blir inbjudna till och hoppas på att man slipper med :)


Jag brukar förbered en spa kväll med ansiktsmask, tända ljus, hårmask och kroppsskrubbning. En budgetfavorit är Garnier strengtthening mask som gör torrt hår mjukt och följsamt. Garnier moisture bomb tissue mask ska ge en fuktboost, jag tyckte att huden kändes mjuk och återfuktande efteråt, men inte något extra som jag fått med andra masker. Så tror inte det blir ett köp sen igen. Men verkligen en rolig grej att ha på sig denna mask! Har ni testat den, vad tyckte ni? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar