onsdag 26 oktober 2016

Buzzador: Schär - glutenfria produkter



BUZZADOR

Jag blev så glad när jag slapp med i en till kampanj efter Garnier arkmaskerna, denna gång något helt annat - nämligen glutenfria produkter från Schär. Att vara buzzador kostar inget och är du intresserad av att komma med så kan du skriva din mail i kommentaren så värvar jag dig på direkten. Sen är det bara att anmäla sig till kampanjer man blir inbjudna till och hoppas på att man slipper med :)

Mörkt surdegsbröd var det första vi smakade och jag blev förvånad över hur likt det smakade icke-glutenfritt bröd och hur färskt det smakade. Riktigt gott att rosta också. Kexen nedanför med choklad passade bra till kaffet när man fick besök. Min bror som äter glutenfritt fick pröva andra kexerna som han hade haft förut och gillade samt det ljusa brödet. Flerkorns brödet har vi fryst ner och kommer att testas inom snar framtid.

Det jag gillade med dessa produkter från Schär är att det fanns varierade brödsorter och att det hade god smak. Jag försöker emellan att äta glutenfritt och speciellt brödet var ett bra alternativ till vanligt bröd. För jag älskar bröd och skulle ha svårt att lämna bort det i någon form :D Har ni testat produkter från Schär?

1 kommentar: