måndag 31 oktober 2016

Helgen :D


Här är bild på lördagens outfit :D För några minuter. I lördags var det dags för Avon julfest för vårt område, detta var första gången som jag var. Det är så mycket på gång runt julen så därför blev det nu redan. Passar mig fint som har mest Avon jobb november-december. Det blev Kalajoki denna gång vid Safari huset. Det var roligt med både bekanta och nya ansikten :)



Nagellacksbar där man kunde lacka naglarna och ha handvård. Fick så bra tips nu som jag tänkte använda på kommande visningar! Kvällen började med program, lotteri och vi hade blivit uppmanade att ha bekväma kläder på. Det var en överraskning vad vi skulle göra - det blev sumo brottning :D

Så snygg man kände sig haha! Fast jag prövade bara några minuter så var man helt slut efteråt, trodde det inte skulle vara så tungt. Som vi skrattade, roligaste var när man skulle försöka ta sig upp efter att man fallit. Sen har man inte världens bästa kondis just nu heller. Trots det var det roligt att testa!
Under kvällen fick man bekanta sig med nyhetsprodukter, bl.a sånt som kommer i julkatalogen. De söta paketen är något som är på min shoppinglista redan. 10 dagar tills den första kickar igång. Sen blev det god mat och dryck och några fick fina gåvor för sitt arbete - jag var en av dessa och blev så rörd. Jag har så härliga kollegor!


Kvällen tog inte slut där - efteråt blev det bastu och bubbelpool. En massa skratt, funderingar och idéer. Planerande inför framtiden. På söndag åkte jag hem. Tack alla Avon kollegor för denna kväll :) Vad gjorde ni i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar