lördag 15 oktober 2016

#BeautyBoss


AVON/INNEHÅLLER ADLINKS

Tänkte visa er vilka fina saker jag fick hem för en tid sedan. När man har kundnummer hos Avon så finns det alltid olika program - ett för nya och ett PLUS program för de som varit med i ett visst antal kampanjer. I det senaste hade man möjlighet att samla poäng och få välja bland fina gåvor och jag blev så glad att det var just mera special produkter som man inte kan köpa och just sådant som behövs :)

Längst till vänster är en dricksflaska i metall, sen världens sötaste usb minne (så jag!), en fin termos samt ett visitkorthållare som man kan lägga fast på telefonen och man kan också vika ut en ställning på det. Den sistnämnda får jag se om jag lottar ut i teamet eller något. Visst är usb minnet så söt?

Kom nyss på att det är 9 år sedan jag gjorde min första Avon beställning. Det var min fadder som hade en katalog och blev förtjust i produkterna, priset och kvalitén. Det var tänkt jag skulle beställa endast åt mig själv men flera av mina vänner ville också beställa. Efter en tid var jag VIP konsulent och för 1,5 år sen blev jag Teamledare och idag har jag egen Avon webshop. Hur jag känner mig som Beauty Boss? Checka videon nedan :D Ha en bra lördag alla!


2 kommentarer: