söndag 16 oktober 2016

Dagens make up: crush


Flera bilder och produktlista på dagens make up kommer imorgon. När jag läste att Kicks hade fått in Anastasias liquid lipsticks kunde jag inte låta bli att gå och spana in dessa. Så häftigt att få se dessa live för första gången!

Jag bestämde mig för färgen crush samt ett till i en annan färg som jag får i julklapp av sambon hihi ;) Gillar denna färg och den matta finishen. Väldigt lättapplicerat, lyxig hylsa, känns bra på läpparna och var tvungen att kolla på mitt vattenglas nyss när det inte syns några läppstift fläckar? Bådar gott och jag minns när jag swatchade att det på handen också satt som berget.

Läppstift, läppglans ja allt som har med läpparna att göra är det som får mitt skönhetsälskande hjärta att slå lite extra. Jag är så glad att dessa har kommit in till Kicks och hoppas på mera färger i framtiden. Har ni testat Anastasia Liquid lipstick? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar