onsdag 22 juni 2016

Summer make up


Vilket härligt väder idag! Har också varit ledig, så sminkade mig i lugn och ro innan jag åkte iväg på Avon ärenden och annat. Älskar denna ögonskugga från NYX som jag blandat med MAc Fix+ för att få intensivare pigment och metallisk effekt. Fattar inte hur jag kunnat vara utan fix+? Helt grym produkt med många valmöjligheter. Jag kommer skriva mera om denna efter jag använt den ett tag.


På läpparna har jag två nya Mac produkter som jag köpte i Tammerfors - Pro Longwear Lip Pencil i färgen good timing och läppstift i färgen fabby. Älskar denna kombinationen. Nu äger jag tre läppstift från Mac och jag är väldigt förtjust i konsistensen. De blir bra på mina läppar. 


Shoppingen i Tammerfors, Avon goodiebagen samt Kicks rea shopping får ni se i ett senare inlägg. Så här såg det ut när jag skulle fotografera allt idag, hittade sötase korgen på Tiger :D Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar