måndag 27 juni 2016

Beauty Shopping: Sokos Tampere & Essence


Nu kommer sista delen av min senaste Beauty Shopping. I Tammerfors blev jag glatt överraskad att de hade Urban Decay, jag har aldrig sett dessa produkter i verkligheten, endast på nätet. Funderade länge vad jag ville pröva, först funderade jag på deras foundation men bestämde mig för att slå till på denna hajpade produkt - Naked Skin weighless complete coverage concealer. Ska bli spännande om denna slår min favorit från Mac.

Jag tycker det är väldigt svårt att beställa foundations och concealers via nätet när jag är så väldigt ljus i hyn. Spanade också på deras Naked ögonskuggspaletter, vet inte ännu om jag är redo att lägga så mycket pengar på en ögonskuggspalett. Min dyraste är väl  från Viva La Diva eller Sleek? :D Någon av mina läsare som äger någon palett från Urban Decay, har ni varit nöjda? Är den värt priset?



Funderade länge vid Nyx hyllan vad jag ville testa. En del var urplockat, hade varit sugen på deras HD concealer när jag såg att det fanns ljusa färger. Det blev ett läppstift som är vattenfast från Full Throttle serien i färgen sidekick. Jag hade under lördag kväll swatcha flera från denna serie, under kvällen duschade jag och badade badkar och hade ännu kvar på handen.

Blev också ett fin rosa läppstift, lip smacking colors i färgen harmonica och en jumbo lip pencil i färgen pink nude. Märks det att jag älskar rosa läppstift ;) I always fall for your type. Innan jag åkte till Tammerfors var jag en sväng till Minimani och köpte rosa liquid lipstick och ett matt velvet lipstick. Den sistnämnda har jag i en annan färg och tycker den är en riktigt bra produkt.



Har ni testat nån av dessa produkter? :)

2 kommentarer:

  1. Kom ihåg att testa läppglansen i ändorna av läppstiften nu sen där på nyx! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja haha! Verkar sitta hårt fast, men på något sätt ska man väl få upp det :D Vad vore man utan Nordic Style & Beauty gruppen? :D

      Radera