söndag 5 juni 2016

Avon summer shopping


Tänkte visa er vad jag beställde åt mig i min senaste Avon beställning. En del till lagret och något för mig själv. På bilden ovan så köpte jag solkräm i spray format, dessa från Avon är verkligen en favorit hemma. Så viktigt med solskydd, rekommenderar Jennas inlägg :)

Sedan blev jag extra nyfiken på denna gentle scrub från Nutra Effects serien, denna ska ta bort make up och kan användas 2-3 ggr/veckan och passar alla hudtyper, även de som är känsliga. Jag har redan flera produkter i anvädning från denna serie så ska bli spännande att testa. Sen förstår lite läppstift från Ultra Color Bold serien. Dessa täcker läpparna helt och har grym pigment. Färgen bold impact har jag redan prövat och älskar den! Den rosa heter peony pop.


Sen en uppfräschande spray för ansiktet som är en ny produkt Med aloe vera och bomull. Har testat den en gång och kändes uppfräschande och behaglig. Bakom köpte jag en duschgel också till mitt lager, den har Malin köpt redan så finns ej hemma hos mig mera :D I den blåa förpackningen är en rumsdoft, ni vet såndär doftolja med pinnar. Har haft den förut på wc och tyckte så om den. Många som frågat vad som doftat gott när de har besökt oss.


När man har egen kundnummer så kan det komma grymma erbjudanden som man inte vet om på förhand. Så var det i förra kampanjen, när jag hade lagt in en beställning för en viss summa så fick man ett erbjudande om setet ovan för 1€ med nästa beställning för viss summa. 1€! Ögonskuggan ser lite grå ut på bilden men den är svart. Minns att jag har haft nåt av denna serie tidigare och de var grymma pigment, denna färg är black star. Sen ett sött borsteset med behändigt fodral.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar