måndag 23 mars 2015

Kampanj 4 och info om Visningar


Imorgon tisdag 24.3 kl.23.00 är det sista chansen att beställa ur kampanj 4. Ni hittar katalogen online här :)

Jag leverar Er beställning utan extra kostnad Vasa-Korsholm-Nykarleby hem till Er eller om vi träffas någonstans t.ex. i centrum.

AVONs produkter har 100% nöjdhetsgaranti. Vilket betyder att du har rätt att byta produkten eller få pengarna tillbaka inom 3 månader. Det är ingen skillnad om varan är oöppnad, prövad, använt hälften eller den inte levde upp till dina förväntningar. Detta är en fantastisk kundservice Avon erbjuder ^^

Vill du veta mer och boka in en Avon visning? Jag håller visningar Vasa-Korsholm-Nykarleby. Oavsett försäljning så får man alltid en valfri parfym som gåva och möjlighet att tjäna till sig fina produkter. Det bästa med Avon är att mycket är fritt att välja hur man jobbar - därför har jag skräddarsytt ett eget värdinneprogram för mina visningar. Vill du veta mer och se hur mitt värdinneprogram ser ut, skicka ett mail på ninaholm88 (at) hotmail.com. Jag kommer gärna och håller flera visningar nu när jag har varit på flera skolningar och lärt mig mycket nytt!


Mitt eget erbjudande i kampanj 4: Alla beställningar över 40€ får ett set med Planet Spa rengöring och Avon Care handkräm som extra gåva av mig. (Värde norm. pris 19,50€) Detta är mitt eget erbjudande och gäller endast de som beställer av mig (1 per kund fram till 24.3)

Ni har väl inte missat min Avon sida på facebook ? Där uppdaterar jag ofta om erbjudanden, kampanjer, foton på produkter och när jag lägger in beställningar med mera. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar