onsdag 25 mars 2015

Ett skepp kommer lastat! - Med vadå?

Med några kilo Avon produkter! Jag hade en visning i söndags så jag lade in en fin beställning därifrån och från andra kunder. Anew Vitale BB krämen som syns på första bilden är min, den ska jag pröva snart. 


Jag beställde på söndag kväll och redan idag tidig eftermiddag fanns paketet i Vasa. Snabb leverans ^^ Ett bord fullt med Avon produkter innan jag packar dem till mina kunder. Love this moment.



Imorgon börjar kampanj 5, jag kommer att ha egna nya erbjudanden och mera info kommer här på bloggen ^^
Jag kan ärligt säga idag så vet jag inte vad jag hade tagit med till om jag inte skulle ha sysslat med detta de senaste åren. Det är min grej, där jag får jobba hur mycket eller hur lite man vill. Friheten är det viktigaste för mig :)

6 kommentarer:

  1. Åh så härligt med alla produkter!! :)

    SvaraRadera
  2. Nice. Givemeeeeeee :)

    SvaraRadera
  3. Jäääävlar e de där hela din beställning? Duktigt! :D jejee du kommer nog att gilla BB-krämen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta var den näst sista jag lade in, de flesta är kundernas :D Hade grym försäljning i denna kampanj, väntar med spänning på att se listan på vårt område var jag hamnade på för plats i kampanj 4 ^^ Ja den ska prövas i helgen!

      Radera