söndag 8 mars 2015

Avon kampanj 4 erbjudanden



Fram till den 24.3 kl.23.00 kan man beställa ur kampanj 4 :) Jag tar emot beställningar Vasa-Korsholm-Nykarleby, via e-post ninaholm88@hotmail.com. Om din beställning är över 50€ lönar det sig att skaffa egna kundnummer - mer info finns under fliken hur beställer jag Avon produkter? under headern.


Bland alla som beställer ur kampanj 4 lottar jag ut denna Cherish body lotion :) 

Den stora nyheten är Super Extend Winged Out mascara på sid.3, som finns i färgerna raven black och black brown. Jag har nu prövat den några gånger och jag gillar den! När man har egna kundnummer så har man alltid möjlighet att både köpa nyheter som är på kommande eller få något nytt som gåva, så har jag fått den här. Denna mascara innehåller fiber, som ger längd och tjockare fransar. I videon ovan ser ni en tutorial med denna mascara.

På sid.33 finns Cherish parfymen där man också får ett smycke på köpet vid köp av parfymen. Avons smycken är nickelfria. Doften är blommig/fruktig/mysk. En vårnyhet ^^

På sid.45 finns det roll-on parfym för 2,95€/st per annan köpt produkt i katalogen, behändig att ha i handväskan och bra storlek om man vill pröva en ny doft är denna storlek på 9 ml :)


Alla beställningar över 40€ får detta set som extragåva av mig - (värde norm.19,50€) Detta är mitt eget erbjudande och gäller endast de som beställer av mig. (1 per kund fram till 24.3)

Om du är intresserad av att kolla i katalogen i pappersform och beställa, skicka ett mejl på ninaholm88@hotmail.com så kan jag posta en katalog till dig om du bor i Vasa-Korsholm-Nykarleby trakten :) Tack för mig ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar