söndag 1 mars 2015

Avon bloggträffen :)

Igår lördag var det dags för Avon Bloggträffen som jag och min Avon kollega och teamledare Janina hade ordnat tillsammans :) Det är första gången jag är med och ordnar ett sådant här event - men absolut inte det sista ^^ Efteråt hade vi öppet evenemang också för alla som ville bekanta sig med Avon.


Det var Sandra, Sara och Elin som deltog i bloggträffen. De hade inte hört om Avon tidigare, så det var roligt att få berätta om Avon och deras produkter, visa erbjudanden i den fina katalogen och få bekanta sig med oss :) Vi hade en riktigt trevlig eftermiddag. Vi hade även ett lotteri där vi lottade ut tre fina priser! Så alla fick med sig något extra utöver Goodie bagen! Det var riktigt bra feelis och vi är så nöjda över dagen. Jag missade att ta en bild med mig på med min telefon, men Sandra har en riktigt fin bild på mig och Janina på sin blogg :)


På det öppna evenemanget var det också riktigt trevligt - man får sån härlig energi av att träffa människor :) Vi har storslagna planer över hur vi ska jobba tillsammans - speciellt för att nå fram till svenskspråkiga om företaget Avon, till nya kunder och de som vill beställa åt sig själv och sina vänner :) Det kommer att ske stora förändringar här på bloggen - eftersom jag nu är Teamledare och har Y-tunnus så ska det finnas tillgängligt info om hur man beställer, om man vill satsa på en Avon karriär med mera. Så bloggen är under construction.

Har ni redan något ni funderar så kan ni kontakta mig på ninaholm88@hotmail.com eller begär om att bli medlem på Ninas Avon grupp på facebook. Jag har även skapat en sida som är öppen för alla att gilla :) 


Jag lottar även ut en likadan Goodiebag i min blogg - här hittar ni inlägget. TACK ännu en gång alla som kom och besökte oss under dagen - det var fantastiskt!

Ni får gärna kommentera och fråga om det är något ni undrar över!
Är ni intresserade av ny bloggträff med t.ex. nåt tema? Sminkningar, spa eller liknande? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar