söndag 29 mars 2015

Avon på Fashion Day & Kimmo Vehviläinen

I lördags var det dags för min kollega Janina och jag att representera Avon på Fashion Day i RoadHouse - Alahärmä. Dagens program var modeshow, model casting, stylingstips med mera. Flera företag var på plats. Jag hade själv inte tidigare varit till RoadHouse, så det var extra spännande. Riktigt fint ställe :) Speciellt en inredningsbutik var helt underbar!


Love what you do. Det var riktigt roligt - vi hade ett lotteri där man kunde vinna ett produktpaket, delade ut senaste katalogen + prover, pratade med människor och hade en riktigt trevlig dag :)


Lotteri är alltid lika roligt :) Vi hade även med oss nyhetsprodukter man fick bekanta sig med.


På bilden syns längst till höger den nya parfymen Beautiful Butterfly. Den hör till doftkategorin blommig-fruktig och föll riktigt i min smak. Fin flaska också ^^ Riktigt vårig doft som jag har använt nu flitigt under helgen.


MORJENS! :D 


Vi fick även besök av radioprataren Kimmo Vehviläinen. Han höll i programmet under dagen och var även värd på Avon galan förra året, jag var inte där dock. En riktigt trevlig och glad typ :D


Detta var en riktigt lyckad dag :) Jag gillar såna här sociala evenemang där man får träffa mycket människor och ha roligt. Tack Avon, Janina och alla som kom och hälsade på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar