torsdag 26 mars 2020

Hej bloggen

Det är nästan ett år sen jag skrev något sist och då hade jag noll motivation kvar och tid. Tänkte pröva blogga igen när jag verkligen har mera tid och jag har faktiskt saknat det lite. Eftersom jag samlar på Muminmuggar så tänkte jag blogga om Muminsaker också. Kommentera gärna om ni har läst min blogg tidigare och om det är något speciellt ni vill blogga om, så kanske det kommer. Tänkte skriva små recensioner av produkter som tar slut, empties inläggen var väldigt omtyckt tidigare.

Min första tatuering gjorde jag 14.2.2020 i Stockholm. Instagram: @jack_ankersen

Jag är fortfarande mest aktiv på Instagram, där ni hittar mig under namnet @ninozia.  Kommer säkert att blogga om katterna Ninja och Sky också. De är två fina katter med roliga egenskaper. Deras favoritleksak är hårband, Sky gillar bollar och Ninja kattleksaker som låter/skallrar. De pratar mycket. Är gosiga. Kan inte tänka mig ett liv utan katter.

Söta Sky vill ibland vara på ryggen :D 
Ta hand om er alla därute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar