måndag 21 januari 2019

#10yearchallenge


Såg att #10yearchallenge har cirkulerat runt på Fb och Instagram, så en kväll gick jag igenom en massa foton. Och jag är så glad att jag alltid varit ivrig att fotografera, När jag gick i 6:an eller 7:an fick jag en kamera i födelsedagspresent som hade rulle i som man framkallade. 

Därefter blev det digitalkamera och nu används mobilen mest och systemkameran ibland. Tänkte ni skulle få se några foton från 2009. Bilden ovan bytte jag till min profilbild och fick kommentaren snyggt hår till våren - så inte har man väl ändrats så mycket haha ;)


Detta var bilden jag lade upp på instagram och Fb. Saknar det turkosa håret. Har inte haft lugg på ett tag nu, saknar det ibland. Kanske jag blir sugen på lugg snart igen? Dock skulle jag aldrig klippa en frisyr som tar tid att fixa, har ingen ro med sånt. Lägger all min tid på makeupen själv och sen fixar hastigt något själv eller så har jag någon frisör att fixa det inför speciella tillfällen.


På bilden nedan har jag en längre tröja/klänning från HM som jag älskade, den hade fina knappar och märken på med nedvikbar krage. Brynen var i alla fall smalare då :D Har ni också gjort denna challenge någonstans? Länka gärna :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar