söndag 4 juni 2017

Nya märken + shopping


Jag följer en del finska skönhetsbloggare och såg på Canipupu (Catarina)s instagram att Catrice hade kommit till Vasa! Jag har läst så mycket bra om detta märke och blev så glad när jag såg att det hade kommit till Citymarket i Stenhaga. Så på lördag kväll så passade jag på när jag såg att de hade öppet till 22 att gå och spana in dessa samt swatcha. Essence finns nu också där.

Det var så härligt när vissa testers var oswatchade haha :D Stod hur länge som helst och kollade igenom allt och funderade. Finns mycket jag vill testa, men bestämde mig för 3 produkter. Jag behövde också ett nytt puder, vilket alltid är lika svårt för mig som är så ljus att hitta i daglig varuhandeln. Det blev ett från Rimmel, sen var också Loreals produkter -40% med plussakortet så passade på att lagra upp med favorit mascaran och testa en ny. Make up wipes fick det också bli. Bilder kommer i ett annat inlägg :) 


Sen måste jag visa vilket söt presentförpackning jag köpte i förra veckan vid Citymarket. Jag har ej testat märket förut, men spanat på deras presentförpackningar med ett sött litet badkar flera gånger. Vid julen brukar det finnas större version men när jag sen tänker köpa de på rea efter julen så är de alltid slut. Så när denna mini hade kommit i rosa så slog jag till. Förpackningen innehåller duschgel och body butter. 

Har ni testat något från Catrice? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar