måndag 19 juni 2017

Kicks rea shopping


Min favorit rea är definitivt på Kicks. Sommar rean har börjat på många ställen och jag var och kollade på lite olika produkter. Brukar gå i lugn och ro och se på det som finns när det gäller make up. Jag hade bestämt mig för att köpa ett serum till natten, eftersom det jag har från Mac nu så är ett prep+prime serum som används före make up och inte är så återfuktande.

Blev tipsad om denna moisture skin booster från Kicks egna märke efter att ha kollat på olika serum. Denna kändes så härlig i konsistensen och såg så intressant ut. Har en nattkräm från samma serie som jag verkligen gillat. Visst ser den intressant ut? Så hittade jag en förpackning från Lancóme med 3 produkter - en mascara, kajal och make up remower för 16€. Vilket fynd! Tycker om minisar :) Från Make Up Store blev det dual foundation puder, vilket jag har sen tidigare i äldre förpackning som jag gillat. Den påminner om mitt favoritpuder från Mac. 15€ kostade den.

Vad brukar ni spana efter på sommar rean? :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar