torsdag 24 mars 2016

My Avon webshop is open!


Ja, det är sant - nu har jag en egen Avon webshop! På fjolårets Avon Gala fick jag första infon, så det har varit en lång väntan. Nu är den här! Jag har flera kunder som bor längre bort och de som beställer mera sällan kan lätt kolla igenom på webshopen utan att jag behöver posta katalog. Ännu till så ser man nya kampanjer tidigare och extra erbjudanden som inte syns i katalogen - det lönar sig att klicka in där och kika fast man inte beställer via webshopen.

Här hittar ni den och jag har också länkat till den under min header. Det fungerar så att när man skickar in beställningen så kommer den direkt till min Avon sida - jag godkänner den och beställer varorna inom en vecka. Jag levererar utan extra kostnad Vasa-Nykarleby-Korsholm och vi kommer överens var och när jag levererar produkterna till er.

Är det inte en suverän nyhet? Jag håller även visningar och är med på olika evenemang. Mera om Avon kvällen med mig och Malin på Foodieliving som vi hade i onsdags kommer jag att blogga om senare. Sara har redan bloggat om den som också vann huvudpriset under kvällen. Grattis igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar